10 saker du antagligen inte visste om mig.....

1. Jag ska antagligen byta skola, eller gå om ett år.
2. Jag är beroende utav: Tuggummi, Coca cola, Red Bull och Choklad
3. Ett tag trodde jag på fullaste allvar att jag var homosexuell, men sen hände en sak som fick mig att inse att så är absolut inte fallet.
4. Sommaren 2013 var den värsta sommaren jag varit med om, vi trodde jag hade en hudsjukdom, jag blev "diagnotiserad" att ha ångest och ja, allt sög i allmänhet..
5. När jag har för mycket alkohol i kroppen så blir jag pittögd i det ögat jag har ett brytningsfel i.
6. Jag saknar min gamla skola och min gamla klass supermycket. ♥
7. Om man verkligen vill lära känna mig så ska man besöka min tumblr!
8. Jag vill flytta till Stockholm eller Malmö so badly!
9. Jag saknar fotbollen så jävla mycket så det finns inte...
10. Musik är mitt största intresse och jag tänker söka till Idol när åldern är inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0